Beheermenu

E-book: Google Analytics

Goede bedrijfsvoering begint met een goede, krachtige boodschap. Deze boodschap moet de juiste mensen, jouw potentiële klanten, bereiken. Vervolgens hoop je dat deze groep actie onderneemt en besluit om jouw website te bezoeken. Of nog beter, jouw dienst of product gelijk aanschaft. Google Analytics is een handige tool om het gedrag van jouw bezoekers te monitoren. Hierdoor kun je bekijken hoe effectief jouw website nou écht is.

Welke informatie vind je in ons e-book?

In ons e-book 'Zo maak je van jouw website een succesverhaal' behandelen we al deze bovenstaande punten. Wij vertellen ons verhaal door de situatie van twee fictieve ondernemers uit te lichten. Kleine ondernemer Marja en grote ondernemer Hans. Beiden lopen tegen verschillende problemen aan en hebben andere vragen en wensen. Je vindt in ons e-book per hoofdstuk een duidelijke uitleg, treffende voorbeelden aan de hand van de situaties van Marja en Hans en een aantal opdrachten waar je zelf voor jouw bedrijf mee aan de slag kunt.

In het laatste hoofdstuk van ons rapport geven wij goede tips over de manieren waarop je Google Analytics kunt gebruiken. Hierdoor krijg je bepaalde inzichten in het gedrag van jouw bezoekers en leer je hoe je jouw website hierop kunt aanpassen om zo optimaal te presteren.

Hoe gaat het in zijn werk?

Bestel vandaag nog ons e-book en leer meer over dit gehele proces vanaf de totstandkoming van een krachtige boodschap tot aan de mogelijkheden die Google Analytics biedt om jouw webstatistieken te analyseren. Binnen enkele minuten ontvang je jouw e-book als PDF in je mailbox. Lees deze rustig door, maak de opdrachten die in het e-book staan en als je hulp nodig hebt dan staan wij voor je klaar. Ben je benieuwd geworden?